پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

شاهدختِ من

زندگی در بقچه ی تابستان سالخورده

1396/6/6 17:01
نویسنده : هلیآ
183 بازدید
اشتراک گذاری

* با چندتا مهد تماس گرفتم.متاسفانه هیچکدوم کودک زیر دو سال قبول نمیکنن.دخترکم واقعاً توی خونه حوصلت سر میره. یک لحظه نمیتونه محیط تکراری رو تحمل کنی. هفته ای سه بار میبریمت تفریح اما راضی نیستی.دوست داری آدمهای جدید ببینی و تجربه های جدید داشته باشی. تصمیم دارم از همسری جان درخواست کنم خونه رو برای یک سال عوض کنیم و به خونه ای ویلایی نقل مکان کنیم تا وقتی گلدختریم دو سالت بشه ببرمت مهد. راستی گلدخترم علی ضیاء رو دوست داره😄 دیدم میخ شده به تی وی. یه برنامه داشت که آقای ضیاء مجری بود.چندبار از جلو تی وی رد شدم جیغ زد و شاکی شد😂.

*** هر ماه تواناییها و چگونگی رشد ذهنی و جسمی رزبانو رو با استانداردها قیاس میکنم.از جهت ذهنی همیشه چندماهی جلوتری اما جسمی تقریباً مطابق پیش میری و جلوروی نداری و نرماله. خدا رو شکر🙏

*****این شما و این هم غوره های فلفلی.ابداع خودمه و تا قبل از این در هیچ جای دنیا دیده نشده! غوره و فلفل تند و مقداری نمک و سرکه به مدت دو ماه منتظر میمونن.البته هدف اصلی ترشیه فلفله اما بعد از اتمام ترشی به وجود این کوچولوهای خوشمزه پی بردم!ترش و تند و نمکی😋عالی هستن

****** تصمیم دارم یه زبان جدید یاد بگیرم.دیشب حروف الفبا و کمی از قواعد دستوریشو فرا گرفتم. جالبه. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد