پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

شاهدختِ من

مرواریدهای جدید رزبانو 😍

1396/6/20 14:41
نویسنده : هلیآ
232 بازدید
اشتراک گذاری

پری دندون دوتا دندون دیگه به دختر خوشکل و باهوشم هدیه داده😍

دو روزی بود که خانم رز بداخلاق شده بود. حدس زدم قراره مروارید جدید جوونه بزنن. مبارکت باشه زندگیمون 😍

بابایی واست باکس حیوانات خرید منم ژله ی شیر و شکلات درست کردم.دسر مورد علاقه ی بابایی که از این به بعد گلدختری هم به علاقمندانش اضافه شد.رفتم گوشی رو بیارم عکس بندازم پدر و دختر نصفشو خوردن. نوش جونتون عزیزای من😍

پاسخ به سوالات همراهان خوبی که ایمیل نداشتن! :

* از میان نان ها من به نازگلم سنگک میدم. 

** "ناشناس" عزیز مسئله ی مهمی نیست! ممنون که بیانش کردید.

*** "سوده" ی عزیز بله فراخوانش رو بصورت ایمیل دریافت کردم اما امسال برنامه ی خاصی ندارم.

** "مامان مهربون" عزیز فعلاً نه! موکول شد به آینده ی نزدیک.

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد