پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

شاهدختِ من

آلیس عجیب!

1396/12/15 1:03
نویسنده : هلیآ
451 بازدید
اشتراک گذاری

شبهای آخر سالمون به خیر و خوشی.ما اینجاییم! قطعاً شما خواستنی ترین دلواپسی منی دخترکم 🌹.شنبه مادر دختری پریدیم به سوی لار. بابایی آخر سال به ما ملحق میشه.بسی دلتنگشم💓

گلدختری شیطون و بازیگوش+پدری غمگین از سفر و دوری عزیزانش +مادری کوفته از بی خوابی ناشی از استرس سفر = ما سه تا در فرودگاه 😊

* اینجا، در خانه ی پدری بلعیدن اکسیژن هم عطر و طعم دیگری دارد 💎

هدیه های آقاجون برای خانم رز.ممنونیم 🌹🙏

اینم از خوشمزه خاتون که حسابی آقاجون و مامانجون و دایی جونش لوسش میکنن 😍😘😍😘😍😘

* هفته ی پیش نوسترآداموس در طالعم دیده بود سفری دلپذیر به مناطق گرمسیر پیش رو دارم!

** چرا اینجوری شدم! چرا واسم مهم نیست.چرا از خوشحالی قلبم دیش دیش نمیکوبه؟ اولین قراردادمو بستم.مدیر موسسه وقتی فیلمناممو خوند پیشنهاد همکاری مستمر داد. دو تا موضوع تله فیلم و یک مستند که باید بعد از عید دست به کار بشم.جنبه ی مالیشم بد نیست.اما من انگار یخ زدم!

بقچه ای حاوی انگیزه و هیجان گم شده از یابنده تقاضا میشود پرتش کند یک جای دور!

تا این اندازه کِرِخم!!...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد