پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

شاهدختِ من

چهل و چهارمین ماهگرد پرنسس رزالین👑🌹

1399/3/1 18:29
نویسنده : هلیآ
765 بازدید
اشتراک گذاری

امروز چهل و چهارمین ماهگردته عزیزکم. مبارک باشه فرشته کوچولوی من. بابایی چتر پرنسس ها و تلفن موزیکال واست خرید و دیروز به همین مناسبت با هم کیک پختیم. با خامه صبحونه و پودر کاکائو تزیینش کردیم. مزه ی خیلی خوبی داشت اما ظاهرش گوتیکی شد!

واست آرزوی شادی و سلامتی و موفقیت میکنیم عسل نمکی خانوم جون😍😘.

بعد از بد قلقی دیروزت تصمیم گرفتم استارت مهد کودک خانگی رو واست بزنم. هدفم از فرستادنت به مهد اجتماعی شدن بود. بودن در کنار همسن و سالانت رو تجربه کنی و از این جهت جا نمونی و گرنه آموزشت تا این سطح پیش خودم پربارتره و اینکه منم بتونم تایمی برای خودم داشته باشم. دست بکار سوژه های داستانهام بشم یا سواره نظام فیلمنامه هایی که هر جزئش توی ذهنم رژه میرن رو روی کاغذ پیاده کنم. خب نشد! 

اینم برنامه ریزی مهدت که بعد از بیدار شدنت شروع میشه:

مهد کودک "هلیآ"😉
1_ صبحانه ی خوشمزه و مقوی به همراه قصه ی صبحانه.
2_ تلویزیون(تایمی که بتونم به امور خونه برسم)
3_ قایم باشک و بالابلندی.
4_ آموزش انگلیسی.
5_ ناهار و قصه ی ناهار.
6_نقاشی نقاشی.
7_ عروسک بازی و نمایش مشترک عروسکیمون.
8_ میوه.
9_ یک کار هنری یا کاردستی.
10_ برنامه ی آموزشی مثلاً نجوم و... 
11_ خوراکی مناسب فصل مثلاً بستنی.
12_ شعر و قصه و آواز و موسیقی و حرکات موزون.

گفتنی: به خیال انگیز نگاری علاقه ی ویژه ای دارم و مسلماً مسئول برداشت خوانندگان نیستم چون معتقدم نظر هر کس در هر مورد تراویده ی درونیات اوست و سهم عظیمی از اندرونی وجود هر فرد وام دار پیرامونش.

با شروع بهار زیبا این گلدونهای کوچیک رو با جای شکلات صبحونه و گلهای بهاری درست میکنیم و سر میز به وعده ی غذاییمون طراوت میده و بابایی کلی خوشحال میشه. این یکی از کاردستی های امروزمون بود البته به همراه چند شیشه سیر ترشی که بار گذاشتیم😄😉.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد