پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

شاهدختِ من

بهار بهاری

1399/3/16 12:03
نویسنده : هلیآ
768 بازدید
اشتراک گذاری

لازم میبینم چند نکته رو تیتر وار عرض کنم.
* بیماران پدوفیلیا به این بلاگ وارد نشن. من از خیک وجودی کسی آگاه نیستم امّا هر کسی خودش رو بهتر میشناسه. 
** در صورتی که با خوندن این بلاگ حس بد بهتون دست میده نخونیدش. من کنجکاو زندگی هیچکس نیستم. چون توان کمک در صورت وجود مشکل رو ندارم پس کنجکاوی هم نمیکنم.
*** از پیشنهاد خوب استقبال میکنم و متشکر خواهم بود اما رفتار مغرضانه فقط منو پویاتر خواهد کرد و اینکه قضاوتهای شما تراویده ی درونیات شما ست.
**** از قیاس من یا دخترم با خودتون یا دیگران بپرهیزید خصوصاً اگه ایجاد خصومت یا سوءتفاهم کنه چون عواقبش دامن خودتون رو میگیره.
***** با ذهن پاک وارد بشید چون برای اذهان مریض هیچی اینجا وجود نداره.

💐🌺🌻🌹🌷🌸💐🌺🌻🌹🌷🌸💐🌺🌻

 میخوام اینو همیشه یادت باشه جانانم حسد بیماری خطرناکیه که فرد خودش باید بخواد درمان بشه. به عبارت بهتر بخاطرشون از موضعت کوتاه نیا و در مسیر مثبت زندگیت متوقف نشو👍💪.

و اینکه کاش بدانیم تنها زندگی که ارزش دارد مصرّانه پیگیر آن باشیم و واکاویمش برای یافتن نقصان، زندگی خودمان است. بیابیم و رفع کنیم.

بگذریم...

عزیز جانم روش من در آموزشت همیشه این بود که از همون ابتدا با شعر و آواز و موسیقی و قصه توجهت رو جلب میکردم و شما هم که بهره ی هوشی بالایی داری خیلی خوب یادگرفتی. 
مثلاً اعداد فارسی و انگلیسی رو با قایم باشک بهت یاد دادم. 
چند روز پیش هم شمارش اعداد فارسی رو تا 60 کار کردیم. این اعداد رو به شکلشون هم میشناسی.
از دیگر مواردی که از من به ارث بردی علاقه به بازی های اندروییدیه. البته نه تا این اندازه زیاد! 
 از وقتی گوشی دار شدی وقتت به بازی میگذره. باید کلیپ های آموزشی واست دانلود کنم که در کنار بازی چیزی هم یاد بگیری.
اما یه مشکل اساسی این وسط هست. زود رنج و پرتوقع شدی. قبلاً فقط از سر ذوق و شادی جیغ میزدی اما حالا از عصبانیت که چرا یه مرحله ی بازی رو باختی! گیمر کوچولوی مامانی😍😘.

پریروز با هم کلوچه دارچینی پختیم که لطیف و خوش طعم شد. 
مامانی هم این روزها مشغول یادگیری زبان شیرین فرانسویه. بعلاوه ی فعالیت بدنی زیاد و محاسبه ی کالری روزانه که خیلی خوب وزن کم کردم و تقریباً به وزن و اندام ایده آلم رسیدم که این خیلی خوشحالم میکنه😄😎 و در کنارش پس انداز حاصل دسترنجمه که مشعوفم میکنه. 

به پیشنهادت رفتیم دریا و قایق سواری که خدا رو شکر بهت خوش گذشت😍.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد