پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شاهدختِ من

H.B.D Princess Rozalin 👑🌹

1399/7/1 9:43
نویسنده : هلیآ
774 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته ی بی همتا، عزیزترین، تولدت مبارک جان و جهانم. دعای خیر من و بابایی همواره بدرقه ی راهت رز طلایی. الهی همیشه شاد و سلامت و موفق باشی دردونه ی نازدونه. چهار ساله شدی گلم جان. همیشه عاشقتیم رز گلم جان.

درگیر اسباب کشی هستیم و نشد جشن بگیریم. هر چند خیلی هیجان یه جشن پر و پیمون رو داشتی قربون دلت برم خوشکل خانومم.
دو سال از خونه ی خودمون دور بودیم الان که برگشتیم میفهمم چقدر دلم تنگ شده بود. تونستم پس انداز خوبی داشته باشم. هم مالی هم تجربی!

چون عاشق ساندویچی دیروز رفتیم قدم زدیم و مهمونت کردم به بستنی و ساندویچ و به انتخاب خودت عروسک اسکای هم از مامانی هدیه گرفتی. کادوهات هم واریز شدن و من از طرف شما تشکر کردم.

امشب هم بابایی یه چیزایی تدارک دیده که خوشحالت کنه عسلکم. 

پسندها (5)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد