پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شاهدختِ من

آسمانش را گرفته تنگ در آغوش... پادشاه فصل ها پاییز

1399/7/15 12:35
نویسنده : هلیآ
729 بازدید
اشتراک گذاری

🌼اول از همه مهرتان را سپاس و یک بغل بوسه و شادی تقدیمتان همراهان بلاگی💐.

سلام به روی ماهت دخترجونم. الان که مینویسم شما رفتی مهد عزیز جانم. این روزها با دور تند میگذرن و به جز ساعت خوابت هیچ مشکلی بینمون نیست. بعد از منو بابایی میخوابی و این خواب ما رو هم ناآرام و پر از استرس کرده بعلاوه اینکه صبح هم خوابالو و بداخلاقی. چندبارم گفتی توی مهد دلت واسم تنگ میشه و این منو غصه دار میکنه قربون دل کوچیکت برم فرشته کوچولوی من. عزیزکم اگه نفرستمت مهد وابستگیت به من بی نهایت شدید میشه و برای مدرسه به مشکل میخوریم جان و جهانم. چند بار که زودتر اومدم دنبالت صدای نازت رو میشنیدم که به چه زیبایی شعر میخوندی. تمام زندگی مایی گلی جان.

صبح سرد و بارونی پاییزی و خانم رز که آماده ی رفتن به مهد هستن تا کلی چیزای خوب یادبگیرن 💝👑🌹.

دیزاین اتاقت رو دیشب تموم کردم. قربون خوشحالیت برم رز طلایی 💖💎.

سورپرایز بابایی برای شما گیم پلیس بود نازدونه ی دردونه 😘😍.

همیشه دلت شاد همیشه لبت خندون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد