پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

شاهدختِ من

پنجاه و دومین ماهگرد پرنسس رزالین🌹👑

1399/11/1 6:25
نویسنده : هلیآ
721 بازدید
اشتراک گذاری

گامهای ماه را شمردیم و سی روز دیگر سپری شد دختر نازنینم. هر خانه از تقویم را که خط میزنم و مقابل چشمانم میشکفی ، لبریزترمیشوم از اضطراب مادرانه. دلبر جانم، دختر بی همتا، همدم مادر، عزیز جان پدر پنجاه و دومین ماهگردت مبارک.

این ماه از من کیک ابر و بادی و براونیز گردو هدیه گرفتی و از بابایی پازل و به سفارش اکیدت رژ لب! قربونت برم که جونم.

ثبت چند خاطِرَک(خاطره ی کوچک، یادنِگارَک)

مکالمه ی منو دلبر خانومی جان موقع تست غذای جدید:

_ خانومی نظرت راجبه سوپ جدید چیه؟

_ بذار طعمش رو حس کنم.

_خوبه چه حسی داری حالا!

_ بد نیست.

نمیخوری و میری پای کارتونت!😄

گاهی سرک میکشم و موقع بازی کردن نگات میکنم. یه بار دیدم با تلفنت و سیم شارژی که به مبل و پنجره وصل کردی یه وسیله ی ارتباطی ساختی و مظلومانه میگفتی"آدمِ مریخی... من آدمِ زمینی ام... جواب بده"

یه بارم دیدم توی وانت آب ریخته بودی و با صدای نازت داد میزدی "بادبانها رو بکشید... کشتی... کشتی"

یه بارم چند تا از قابلمه هاتو روی هم چیده بودی و جملات عجیبی میگفتی و دستاتو توی هوا تکون میدادی و میگفتی "غول چراغ جادو ظاهر شو"

خوش باشی با ماجراجویی های ذهن خلاقت که سرگرمی اصلی این روزهاته.

الهی شاد و سلامت و موفق باشی رزالینم.

بعد نوشت: برف میباره و خوش نشسته. حیف که الان ساعت خوابته و بیدار نیستی عزیزکم. بابایی هم خیلی دیر برگشت خونه.

________________________________________

Wishing success and authority to President Biden and his family and team

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد