پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

شاهدختِ من

🍰Sweet post🍩

1399/12/21 11:20
نویسنده : هلیآ
704 بازدید
اشتراک گذاری

اینقدر عکس خوشرنگ و لعاب سابله و شیرینی مارمالادی دیدم هوس کردم درست کنم. طبق معمول رسپی خودم رو ابداع نمودم و دست به کار شدم. مارمالاد سیب و به پختم به عنوان فیلینگ که خیلی خوش عطر و طعم شد. خمیر و تمام وسایل رو نصف کردیم و مادر دختری دست به کار شدیم. رسپی اول نصف آرد نصف سبوس اضافه کردم عااااالی اما بسیار شکننده شد. شمام همش شاکی بودی که خمیرت تیکه تیکه میشه " خمیرم خوب نیست مامان" "خمیرم اذیت میکنه مامان" 😍. یه پا شیرینی پز شده کدبانو جان مادر💋💖.

سابله ی گردویی مادام هلیا:

آرد سبوس دار(4پنجم آرد و 1 پنجم سبوس) +روغن مایع+گردو پودر شده+ پودر شکر 


شیرینی آلمانی مادام هلیا:
قسمت بیسکویتی:آرد سبوس دار(3چهارم آرد و 1چهارم سبوس)+رُزاب+مارگارین
فیلینگ:مارمالاد سیب و به
پودرشکر برای تزیین
به همین راحتی!
نکته: این شیرینیها مارمالادی هستن نه مربایی. در مربا قطعات میوه مشهوده اما مارمالاد کاملاً ژله ای فرمه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد