پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

شاهدختِ من

🌹روز جهانی زن مبارک🌹

1399/12/17 17:41
نویسنده : هلیآ
677 بازدید
اشتراک گذاری

هشت مارس روز جهانی زن مبارک.

این روز خیلی ویژه ست. به نظرم هشتم مارس موجودیه ظریف و مقدّس و در عین حال سرشار از احساس و گاهی با چاشنی های گزنده اما مطلوب زنانگی. مثل یک بوته ی خوش عطر گل رز. مثل یک زن.

امروز مامانی مدل موهاشو عوض کرد و شیرینی حلالی پخت برای چای فردا. تکه ی آخر خمیر رو هم دادم خودت قالب زدی. قربونت برم چنان با وردنه پهن میکردی😍💖💘.

این شیرینی ابداعی خودمه و با نونهای بیات شده درستش کردم. بعد از سرخ شدن توی شیرعسلی رقیق شده با رُزاب غلتونده میشه و خیلی خوشمزه ست.

وااااای از همه مهمتر امروز روز تولدم بود. 35 ساله شده مامانیت دخترک ناز من. از بابایی یه فندک آشپزخونه ی صورتی هدیه گرفتم😐 البته بعدش مجبور به واریز مبالغی وجه نقد شد. 

و اما شما گلم... با بوسه از خواب بیدارم کردی دلبربانو جان😍💓. دیدم توی نشیمن تمام عروسکاتو چیدی بعدم یه آهنگ پلی کردی و واسم رقصیدی😍💝... چطوری واست بمیرم؟ 

خدا جونم من از این دخملکم خیلی راضی ام تو هم خیلی دوستش داشته باش. آمین.

پسندها (4)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد