پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 19 روز سن داره

شاهدختِ من

جمعه ی دلگیر

1400/1/24 17:59
نویسنده : هلیآ
767 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی ها معنی فامیلم رو نمیدونن و تلفّظش براشون سخته. حالا چرا اینو گفتم؟ چون امروز آموزش فامیل مامانی رو داشتیم و شما قربونت برم با اون زبون شیرینت بامزه تلفّظش میکنی. دگلی که در اروپا داگالی تلفّظ میشه(dagali) در زبان نروژی به معنای "نور و گرمای روز" هست. روستای سیاحتی_زیارتی هم به همین نام یعنی dagali در نروژ وجود داره. در واقع در گذشته های دور اجداد مامانی از اونجا کوچ کردن و به ایران اومدن. و من هر چی دنبال معنیش در زبان فارسی یا معادلش میگشتم نبود و با جستجوی شخصی خودم به اصل ماجرا پی بردم.

جمعه ی پیش رفتیم ساحل، هوا سرد بود. با بابایی قلعه ی شن و صدف درست کردید. ناهار بیرون خوردیم و برگشتیم. 

جمعه ی دلگیری بود مثل این آبگیر...

بعد نوشت: خوابی جانانم. شما و بابایی خوابیدید. منم طبق قولم اتاقت رو تمیز و مرتب کردمو واسه فردا اسپاگتی پختم. نفسم زندگیم دخملم خانومی چقدر شما عزیزی آخه 💋❤.

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد