پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

شاهدختِ من

پنجاه و پنجمین ماهگرد پرنسس رزالین👑🌹

1400/1/31 2:45
نویسنده : هلیآ
743 بازدید
اشتراک گذاری

سی قطره ی نقره فام مهتاب چکید و آسمان سی بوسه به بلندای پیشانی ماه نشانت زد. پنجاه و پنجمین ماهگردت مبارک جان و جهانم، دختر نازم.

از بابایی یه بازی فکری هدیه گرفتی و از من کیک ساده. خیلی عزیزی خانومی💖.

دخمل بابایی💘. ذوقی میکنه باباییت وقتی میگی بابای خودمه به کسی نمیدم😄😘.

*بازی بچه پرتاب کردن!! از سری بازی های ابداعیته وقتی مدت زیادی طول بکشه و نبریمت شهر بازی و نتونی از جامپینگ استفاده کنی. باید به حالت معلق وار پرتت کنیم روی تخت. اسمشم انتخاب خودته دختر یاقوتی من💝.

جملات قصار زیاد داری یادم نمیمونه یا واسم عادی شده. سعی میکنم دفعه ی بعد یادداشت کنم.

* تمیز و مرتب مثل فرشته ها. نازدونه ی دردونه ی من💓.

بعد نوشتی که نمیتوان ننوشت! موهای ناز طلاییتو با کش مشکی بستم و احتمالاً یاد نوشته ی این روزها به مموری های کاغذی منتقل میشن. 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد