پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شاهدختِ من

💎Happy mothers day🐚

1400/2/19 0:44
نویسنده : هلیآ
1,200 بازدید
اشتراک گذاری

🎆9 می روز جهانی مادر مبارک🎆

🎇امروز روز خیلی بزرگیه🎇

🎉 روز موجوداتی فرشته گون و پری وار که اولین سوپرقهرمانان زندگی کوچولوهاشونن🎉

شما به من تبریک گفتی نازبانو جانم منم به شما! بالاخره شما مامان کلی عروسکی که متعجبم چطور اسامیشون رو قاطی نمیکنی! براشون آشپزی میکنی و کوکی میپزی گاهی هم میبریشون گردش😍💋. پونی و سوتی! هم جدیداً اضافه شدن به این جمع🙂.

و اما هدیه ی شما به من اول قرار بود اجاق و قابلمه های صورتی باشه که چون لازم نداشتم به یک نقاشی با سه قلب بسنده کردی!💖💓💘. قراره امروز برنامه ی ویژه واسم داشته باشین😍 آخه به چه زبونی بگم همون وجه نقد کافیه💵💲

اینم یه عصرونه ی خنک به مناسبت همین روز.

شکار لحظه ها از یک مادر نمونه، کدبانو خانوم رزالین😄😚

چقدر عزیزی جان مادر، الهی همیشه خوش باشی نفسم💝💋💎

بعدنوشت: شاخه ی رز هدیه ی عروسکهات به شما و دسته گل هدیه ی شما به من. مرسی نازدونه بانو ممنون دردونه خاتون😚

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد