پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

شاهدختِ من

شهاب حسینی یالثارات هنرمندان

1395/5/13 13:28
نویسنده : هلیآ
280 بازدید
اشتراک گذاری

این پست حرفهای بزرگونه ست جان مادر. توی وب شما نوشتم که بدونی  راجبه همه اتفاقات دنیا باید فکر کنی و نظر خودتو داشته باشی وگرنه با کاکتوسهای ساکت و بی رمق فرقی نخواهی داشت! البته اینم نظر مامیه😄.

چند وقت پیش در پی انتقاد تند نشریه یالثارات از هنرمندان در جشن حافظ , هم این نشریه تعطیل شد و هم واکنشهایی از بعضی هنرمندان در پی داشت که واقعاً باعث تعجبم شد! که عجب فلانی هم زبان و قلم اعتراض داشتو ما خبر نداشتیم! و به راستی که این قلمها و این زبانها موقع دردهای این مردم و این خاک کجاهستند؟!

یکی از معترضان تندو تیز این اتفاق شهاب حسینی بود که بمحض خوندن متنش نتونستم جلو خندمو بگیرم! به یالثاراتیها گفته بود: "دستان شما شایسته حرمت قلم نیست.آن را زمین بگذارید و به هم کیشان داعشی خود بپیوندید."

شنیدن این جمله و این نوع واکنش از شهاب حسینی واقعاً مضحکه!

آقای شهاب حسینی ,داعشی تفکر منفعت گرای شما ست که نخل طلاییتان را در کن ,برای محبوبیت بیشتر و رقابت با شخصیت عظیم اصغر فرهادی به مردم ایران تقدیم میکنید و همینکه به ایران میرسید آن نخل کذایی را برای خوشآمد عده ای از مردم پس گرفته و به امام زمان تقدیم کردید!

البته که هدف از این قلم دفاع از یا لثاراتی ها نیست.

چندین ماه است که حجمه ی وسیعی علیه پوشش زنان ایرانی ست.7هزار نیروی گشت نامحسوس ,حبس جریمه و... شما و دیگر هنرمندان کجا بودید؟ حالا که پای زنان خودتان به میدان کشیده شده رگ غیرتتان باد کرده؟ به خود میگویید محبوبین دل مردم...

کدام مردم؟

راه را اشتباه آمده اید آقا! نان به نرخ روز خورها محبوب قلبهای درد کشیده ی مردم نیستند.  

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد