پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

شاهدختِ من

پنجاه و نهمین ماهگرد پرنسس رزالین👑🌹

1400/5/31 12:19
نویسنده : هلیآ
1,223 بازدید
اشتراک گذاری

قلبونت قلبم💋عزیزکم💝دختر نازنینم💖خانوم گلم💗 فرشته کوچولو💎به این مناسبت از بابایی دفتر نقّاشی و از من به سفارش خودت هات داگ و آیس پک توت فرنگی هدیه گرفتی. مبارک باشه و نوش جونت.

گاهی در طول روز با ذوق میدویی پیشم و میگی واست یه نامه دارم!  بعدم به سرعت قایم میشی. بازش که میکنم یه نقّاشی ملوسانه میبینم از شخصیتهای انیمه ها، بازی ها و یا اسباب‌بازی هات که خیلی بامزه کشیدیشون. 

توی این نقّاشی من فقط در رنگ آمیزی اطراف کیتی ها کمکت کردم.

بهترین هدیه از نظر تو نابغه کوچولوی من رزالینم 😍. "این بهترین هدیه ی منه"!

یکی از بازی هایی که میخواستی دان کنی عملیات ضرب بود. اصرار داشتی این چیه میخوام یاد بگیرم! منم روشی برای یادگیری آسونتر به ذهنم رسید که خوب جواب داد. به تعداد عدد اول بسته بکش و به تعداد عدد دوم توی بسته ها نقطه بذار. آخر کار تمام نقطه ها رو بشمار. نتیجه اینکه زیر ده دقیقه عملیات ضرب هم یادگرفتی و الان هی از من تمرین ضرب میخوای. بمیرم برات؟

پشت بندش تقسیم رو یادت دادم به روش خودم. به تعداد عدد اول نقطه بذار و به تعداد عدد دوم بذار توی بسته و در آخر تعداد بسته ها رو بشمار. من روش آسون میگم درست، اما تو چجوری اینقدر سریع یادمیگیری و مفهوم رو درک میکنی!👼 مُلدم...

چهار عمل اصلی:

خدا حفظت کنه عزیزم.آمین.

پسندها (4)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد