پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

شاهدختِ من

کافه شهریور

1400/6/6 7:05
نویسنده : هلیآ
774 بازدید
اشتراک گذاری

 رزالینم موهاتو کوتاه کردم. مدلی شد که خیلی بهت اومد. حالا چرا کوتاه چطور دلم اومد اون زلف های پر پیچ تاب خوشرنگ که تا زیر کمرت رسیده بود رو کوتاه کنم؟ چون اجازه نمیدادی شونه کنم دردت میگرفت و به هم میپیچیدن و نتیجه شد این زیبایی اجباری.

مبارک باشه مادمازل💋.

این روزها گاهی بیشتر از فارسی، انگلیسی صحبت میکنی بطوریکه نگران میشم فارسی رو از یاد ببری😘. قلبونت قلبم با اون لهجه ی ناز و روونت💋.

نقّاشی روی صورت و لباس. بماند به یادگار.

دفتر تئوری موسیقی من که اگه اجازه بدی پاکنویسش کنم وروجک دوست داشتنی.

این سس تند وقتی خلق شد که مامانی نمیخواست اضافات گوجه فرنگی هایی که در پختن رب استفاده شدند رو دور بریزه😉. 

اضافات پوره شده ی گوجه فرنگی + آبغوره+ نمک+ پاپریکای تند+ سیر+سیاهدانه+شکر+دارچین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد