پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

شاهدختِ من

شیرینی خونگی

1396/2/3 19:13
نویسنده : هلیآ
225 بازدید
اشتراک گذاری

درسته که دخترکم نازگلکم،عشقم شیرینی زندگیمه اما امروز به شدت هوس شیرینی خونگی کردم.به یاد ایام درگذشته یکی از رسپی ها رو بیاد آوردمو شروع کردم به پختن کلوچه ی خوشمزه ی نخودچی بادام. به مرز جنون رسیدم تا پختمش. جدیدن بدون کمک میتونی بشینی و همین شیطونترت کرده.همش عه عه اِدِه اِدِه یعنی منم ببینم.با سر میرفتی توو ظرف. بعدم دست زدی و روغن بیش از حد ریختم.باعث شد شکلش نامنظمو بد بشه.فدا سرتماچقلب

چند روز پیش خیلی خوشحال بودم.احساس نو شدن میکردم.و بیشتر پی بردم چقدر به این روال تکراری عادت کردمو از تحول بیزارم. در هر صورت خیلی شیرینه.یه هوای تازه ستقلب

چند شب پیش به زحمت خوابوندمت و با بابایی پچ پچ کنان نشستیم به تماشای فیلم ترسناک حلقه ها. در ادامه ی قبلی ها بود.پنج دقیقه گذشت بیدار شدی.هیچی دیگه با ما نشستی فیلم ترسناک دیدن.چشم از مانیتور بر نمیداشتی خنده

چقدر موقع خواب مظلومی.مثل الان.دلم میخواد واست بمیرم.خیلی دوست دارم بینهایت. بینهایت.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد