پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

شاهدختِ من

نوستالژیک فتو

1396/3/13 12:10
نویسنده : هلیآ
335 بازدید
اشتراک گذاری

امروز عکسهایی از زمان بچگی خودم و داداشم دایی دانیالت  رو دارم. مجبور شدم تعداد معدودی از عکسا رو بذارم چون خانمهای بالغ دهه ی شصتی با اون تیپهای خاص و زیباشون باید حذف میشدن :).کیفیتشونم پایینه چون باید از روشون عکس گرفتم. شما واضح تصور کنیدنیشخند

مامی در زیر یک سالگی

دایی جون که بیشتر عکساش پیش خودشه.چندتا مشترک و این یه دونه پیش منه

پیش دبستانی و دبستان در حال هنرنمایی البته من پایه ی ثابت مراسمات و جاشنها بودم ولی فقط سه تا عکس دارم.

منو عروسکهای محبوبم در ادوار مختلف

تولد.چون منو دایی جونت اسفندی بودیم جشنمون رو در یک روز گرفتن

همیشه سالم و موفق و شاد باشیم داداشی جون دلم.زیر سایه ی خدای مهربون.

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد