پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

شاهدختِ من

its not to be

1396/6/10 17:01
نویسنده : هلیآ
218 بازدید
اشتراک گذاری

جهت تغییر زاویه ی دید...

ببینیدش!

زیبا نیست؟

فوق‌العاده ست...

این منم! اگر در قالب نباتی خلق میشدم قطعاً این گیاه بودم.تمام سی و دو سال عمر من جا شده در قامت کوچکش.
سعی کردند دفنم کنند. ساکتم کنند. آسفالتم کنند! اما من روییدم! از دل بدترین شرایط ممکن.از بطن خفقان و کینه و دشمنی های مثال زدنی!
حالا دیگر هیچ چیز یا هیچ کس جلو دارم نیست!
این از عواقب زنده به گور کردن آدمهاست.
مواظب باشید! شاید بذر باشد و بروید! آن وقت شاخ و برگش را میپیچد دور سرتان.
حالا آرزوی مرگ کن. آرزوی مدفون شدن در دل خاک :)

* اصولاً من آدم شرایط سختم. اگه همه چیز اکی باشه کرخ میشم و در جا میزنم. من عاشق جنگیدنم! لذت میبرم از اینکه سرباز و سردار جبهه ی خودم باشم.هیچ چیز مثل وجود یه دشمن یا رقیب شارژم نمیکنه. و اگه روزی دلیلی برای مبارزه نداشته باشم روز مرگم خواهد بود.

** همراهان خوبم، بستن کامنتهای یک پست به این معنی نیست که نمیخوام راجبش نظری داده بشه.شما مختارید راجبه اولین پستها هم صاحب نظر باشید و من پذیرا خواهم بود. 

*** از خوشی های زندگیم اینه که همسری بی خبر وسط روز بیاد خونه.مثل یه لیوان موهیتو ی خنک میمونه وسط ظهر تابستون یا یه ماگ نوتلا داغ در یک روز برفی. ساده و شیرین.مثل الان.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد