پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

شاهدختِ من

چالش انتخاب اسم و مکان زایمان

1395/2/25 8:24
نویسنده : هلیآ
352 بازدید
اشتراک گذاری

مهرسانا یا بنیتا؟ مسلماً بابایی مهرسانا رو انتخاب میکنه چون به اسم خودش نزدیکتره.

و این به این معنیه که باید آدرس جیمیل و وبلاگتو عوض کنم. بابایی میگه یکمی صبر کن شاید بازم نظرمون عوض شد که درست میگه. 

میخوایم به فکر زایمان در کشور دیگه ای باشیم.طبق پرس و جوهام تعدادی از کشورهای اروپایی و امریکا و کانادا در صورت تولد نوزاد در خاکشون تابعیت میدن.آلمان و فرانسه هم این قانون رو داشتن که بخاطر هجوم پناهجویان کنسلش کردن.استرالیا هم شرایطشو خیلی سخت کرده و عملاً نمیپذیره.می گل کانادا رو پیشنهاد داد.فقط یه ویزای توریستی میخواستم بعد هم زایمان و یکی دو ماه دوندگی در سفارت و درنهایت فندق من سیتی زن کشور جدید میشد و بعد از برگشتن به ایران هم میتونستیم واست شناسنامه ایرانی بگیریمبوسو البته راه برای اقامت ما هم که از اول عقدمون بفکر مهاجرتیم اما هنوز هیچ قدمی براش برنداشتیم به راحتی باز میشد. تقریباً یک هفته با کمک می گل جون دنبال ویزای توریستی بودیم میخواستم بعد از اتمام کار بابایی رو سوپرایز کنم اما طاقت نیاوردم و زودتر گفتم.ولی ایشون بشدت ناراحت شد.منم به اجبار همه چیزو کنسل کردم.بابایی گفت میوه دلمون باید یه ایرانی اورجینال باشه.یه شاهدخت اصیل که تمامش متعلق به همین آبو خاکه. اولش سخت راضی شدم حتی چند روز گریه کردم! امّا حالا کنار اومده و راحتم. 

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد