پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

شاهدختِ من

فروردین رو به زوال! چه زود!!

1397/1/25 16:04
نویسنده : هلیآ
470 بازدید
اشتراک گذاری

رز دوست داشتنی من، به خودم میبالم که دارمت. منو بابایی روزانه خدا رو به خاطر داشتنت شاکریم دردونه خانوم.😘😍💖

* سلام و عرض ادب به همراهان خوبم. همه چیز عادی و روتینه غیر از مشغله های این روزها که مجبورم میکنه کمتر پست بذارم. احتمالاً بعد از ارائه ی این دوتا فیلمنامه فعلاً ننویسم! دست تقدیر مسیر جدیدی پیش رو قرار داده.باید فکر کنم.زیاد! باید تصمیمم بهترین باشه.

** آقای رایان عزیز مطلب جالبی در مورد فاکتورهای ژنتیکی فرستادن.راجبه رزالین جانمان باید بگم تا به این سن از جهت ظاهری کمتر به من شباهت داره.بیشتر به همسرم و خصوصاً پدر شوهرم شبیه. اما خصوصیات رفتاریش به من نزدیکتره.باهوش و نترس و حساس و لجباز.👑🌹💎

*** سیروان خسروی بر عکس اکثریت اهالی هنر منفعت طلب و محافظه کار نیست. با وجدانه.

فرضاً مهران مدیری در این وضعیت بغرنج اقتصادی خیلی از ایرانی ها رو به هوای جایزه  تیغید! هیچکی هم نگفت آخ چون کارشو بلده.حرف حرف حرف.حرفهای فریبکارانه در نهایت هنرمندی.و نتیجه ش 13 میلیارد مفت برای مهران مدیری و پشمکش هم برای بینندگان.به این میگن بیزنس! کسب ثروت با روشهای غیر اخلاقی.نظر شما چیه؟ حالا فردا یه برنامه میسازن در وصف مهران مدیری که چه انسان خوبیه فقط بهش وحی نشده!

**** اینم از سوژه های تبادل نظر این هفته مون😊.ممنون از محبتتون همراهان خوبم💐

***** راستی دو ماه دیگه یک عدد فرشته کوچولو به جمعمون اضافه میشه. تبریک میگم شمیم جانم.سلامت باشید و در پناه امن خدا.😘

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد