پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

شاهدختِ من

چهل و ششمین ماهگرد پرنسس رزالین👑🌹

1399/4/30 15:43
نویسنده : هلیآ
726 بازدید
اشتراک گذاری

جان و جهان مادر یک ماه دیگه سپری شد خانوم گلم. بابایی مهربون چرخ خیاطی و میکروفون و پازل واست خرید منم بیسکوئیت بستنی و کیک بستنی درستیدم که خیلی دوست داشتید. خودم بخاطر رژیمم نخوردم هرچند که عطر موز و شکلاتش خیلی وسوسه کننده بود. اوایل ازدواجم یعنی حدوداً یازده سال پیش برای اولین بار کیک بستنی رو توی یه کافه تست کردم که خوشم اومد اما هیچوقت انگیزه ی درست کردنش رو نداشتم. بیسکوئیت بستنی هم به نابر ذهنیتم از کیک بستنی حاصل شد. الهی همیشه شاد و سلامت باشی خانم رز.
این روزها مشغول تهیه ی مزه جات زمستونی ام. نمیدونم باقی مامانها چه چیزهایی و چجوری درست میکنن من بنابر تجربه ی خودم و ذائقه ی سه تاییمون مقداری تدارک دیدم. موقع درست کردن ترشی پیاز کلی کمکم کردی و من چقدر ذوق زده شدم و قربون صدقه ت رفتم نازنینم. ترشی سیر و پیاز، خیارشور، رب انواع آلو، مربای آلبالو، سبزیجات خشک، آب لیمو و پیازداغ حاصل زحمات این روزهامونه. سرگرمی های خوبی هستن. فکر اینکه به نیمه ی دوم سال نزدیک میشیم کلی حالمو خوب میکنه😍😊.
راستی جمع و تفریق ساده با کمک انگشتان دست رو تا حدود زیادی مسلّط شدی. شمارش اعداد تا صد به فارسی و انگلیسی هم فول شدی. فقط مشکلمون نیمه شبه که مشغول بازی های آنلاینی هستی که دانلود میکنی. گاهی میبازی و با صدای نخراشیده ی جیغت منو بابایی چنان از خواب میپریم که تا چند ثانیه مغزمون ارور میده. الهی دورت بگردم عسل نمکی خانوم جونم میخوابی دلم واست تنگ میشه هنوزم، جوری که گاهی وقتا اشکم درمیاد.

* چرا و حقیقتاً چرا بجای ام دی اف یا فلز در ساخت کابینت و بسیاری مصنوعات و سازه های چوبی، از قطعات فشرده و مستحکم پلاستیکی استفاده نمیشه؟ هم عمر و تنوع طرح و رنگ محصول افزایش پیدا میکنه و هم درختان کمتری قطع میشن. حفظ اکوسیستم و تنفس هوای پاک کمترین اثر مثبتش در دراز مدته. قربون خودم برم با این ایده هام😍.

** یادگرفتم هر وقت احساس نارضایتی داشتم حتماً به معنی وقوع مشکلی در بیرون از خودم نیست! بلکه میتونه هشداری باشه که روانم از وضعیت جسمیم میده. یعنی یا ویتامین دی بدنم کم شده یا سطح آهنم کم و زیاد شده یا از گروه ویتامین بی در مضیقه ام.

فدای لبخندت عسل نمکی خانوم جون 😍😘💖💎

پسندها (4)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد