پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

شاهدختِ من

تابستانه های رز طلایی

1399/5/13 14:08
نویسنده : هلیآ
697 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی بابایی مهربون این چرخ خیاطی موزیکال رو واست خریده خیاطی خانم رز هم افتتاح شده و با کاغذ و تیکه پارچه مثلاً لباس میدوزی😄. به نظر میاد مثل خودم به خیاطی علاقمندی.
چند روز پیش هدیه ی تولدت که ماشین برقی بود رو زودتر از موعد دریافت کردی گلم.
توی مسیر پیاده رویمون همیشه یه ماشین برقی پارکه. جون دلم میدیدم گاهی نیم نگاهی مینداختی اما غرورت اجازه نمیداد درخواست کنی منم قول دادم به بابایی بگم به عنوان کادوی تولدت واست بخره. همیشه شاد باشی عسل نمکی خانوم جون.

مدتیه با بربری های بیات شده علاوه بر مرغ سوخاری، شیرینی درست میکنم عطر و طعم خیلی خوبی داره خصوصاً با مغز گردو و گلاب. با دارچین یا زنجبیل یا مغز بادام زمینی و یا مارمالاد میوه های تابستونی هم میشه ترکیب کرد. خوشبختانه مورد استقبال شما و بابایی واقع شده نازدونه ی دردونه من. اسمشم گذاشتم "کوکی سِمولی" !😍.
 به طور کلی استفاده از دور ریختنی ها به شکل شیک و زیبا یا صرفه جویی های بی ضرر، طراوت روح و روانمه.

داریم باهم کتابهای اول دبستان رو کار میکنیم جان دلم. شما فوق العاده ای عزیزکم چون دختر منی و حامل ژنوم من😘😍. 

نام زیبات رو هم از نام دانشمند مؤثر در عرصه ی ژنتیک رزالین فرانکلین گرفتم.

دیروز تعدادی بانکه ی حبوبات و ادویه‌جات درست کردم. شما هم توی رنگ آمیزی کمک کردی. کمک که چه عرض کنم! چند دور بنزین به دست مجبور شدم خونه رو لکه گیری کنم. البته زیاد از شمایلش راضی نیستم. بعداً با هم خوشگلترش میکنیم.

خیلی عزیزی فرشته کوچولوی ما 😍😘🌹🌻💐🌷🌸🌼

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد