پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شاهدختِ من

زینگ زینگ! زنگ آموزش

1399/5/23 12:20
نویسنده : هلیآ
744 بازدید
اشتراک گذاری

از سری آموزش های این روزهات علاوه بر گسترش دامنه ی لغات انگلیسی، نقاشی و ریاضی و حروف الفبای فارسیه. بعد از اتمام تایم آموزشیت قندم به حدی میوفته که رسماً به سمت آشپزخونه یورش میبرم!
اینجا درس عملیات جمع، و نقاشی خیابان رو داشتیم. پیاده رو هم با خط کش کشیدی. هفته ی پیش کار با خط کش و متر رو بهت یاد دادم. چون قبلاً اعداد انگلیسی رو تا 100 کار کردیم یاد گرفتن مفهوم اندازه گیری واست مشکل نبود.

و اینجا درس عملیات کوچکتر بزرگتر مساوی، و نقاشی طبیعت رو داشتیم. قربونت برم که مثل مامانی عاشق قله های پوشیده از برفی.

درس عملیات منها، و نقاشی فوق العاده ی شما عزیز دلم بر گرفته از کارتون میکی موس.

چند روز پیش راجبه "جک این د باکس" پرسیدی منم قول دادم مشابهش رو باهم درست کنیم و اینچنین "چاک این د باکس" خلق شد! مستر چاک بامزه قبلاً تخته پاک کن وایت بردت بود. رنگ آمیزی نیلی رنگ هنر خودته عزیزم. البته اصرار داری اسمش رو بذاری "گوشی این د باکس"! چون به نظرت شبیه گوشیه😄.

💐🍁🌺🌻🌹🍀🌷🌸🍂🌿🌾🌼🌱

عاشق این غزلم و دوست دارم شما هم حفظش کنی نازدونه ی دردونه ی من.

"ملکا ذکر تو گویم که تو پاکی و خدایی

نروم جز به همان ره که توام راه نمایی

همه درگاه تو جویم همه از فضل تو پویم

همه توحید تو گویم که به توحید سزایی"

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد