پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شاهدختِ من

چهل و هفتمین ماهگرد پرنسس رزالین👑🌹

1399/6/1 12:25
نویسنده : هلیآ
709 بازدید
اشتراک گذاری

نازدونه ی دردونه ی ما سی روز دیگه گذشت. سی روز آرام اما سرشار از دلخوشی های ساده. من بیسکویت عسلی پختم و از بابایی عزیز هم حباب ساز هدیه گرفتی و به این بهانه زندگی سه نفره ی کوچیکمون رو جشن گرفتیم.

یکی از کاردستی های این هفته ساعت و یادگیری واحد زمان بود.

هوای خیلی خوبیه بارونی و ابری اما تابستون امسال کلی ایده ی خشکیجاتی داشتم که لازمه ش آفتاب سوزان بود و نشد. طوری شده تا خورشید خانوم در میاد هیجان زده میگی مامان مامان آفتاب میتابه😊💖.

دخترک نازنینم فرشته ی عزیزم خدا رو بابت داشتنت شاکرم😘😍.

رز طلایی در لباس خاک بازی! با پشه بند دوران نوزادیت درستش کردم. یک دامن توتو و یک کلاه. گل گلی جونم کلاهش ابداع خودت بود دختر خوش ذوقم. قربون ژستت برم من عسل نمکی خانوم جون. من وقتی همسن شما بودم عاشق خاک بازی بودم. کشیدن اشکال مختلف. جاده، خیابون و...

هر روز نمیشه ساحل رفت. اما میشه توی خونه خاک بازی کرد و لذت برد.

بانکه ی ادویه جاتی که میگفتم موقع رنگ آمیزی کمکم کردی. فکرم درگیر دیزاین جدید خونه ی خودمونه فرصت عکسهای باکیفیت و هنری ندارم فعلاً مامانی رو ببخش عشق من. نورپردازی افتضاحه!😒

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد