پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

شاهدختِ من

😍خدا منو جایزه کرده!😍

1399/6/7 11:55
نویسنده : هلیآ
702 بازدید
اشتراک گذاری

* گاهی قبل از خواب میبوسمت و میگم خدا شما رو به ما هدیه داده خانومی واسه همین من خیلی شادم. در طول روز اگه عصبانی بشم واسه اینکه شادم کنی بلند میگی "خدا منو جایزه کرده" 😄. ای جون دلم خدا حفظت کنه جایزه ی من😍😘.

** تمرین الفبا داریم این روزها. توی دفتر خط دارت چند خط تمرین کردیم و این پاک نویسته. قربونت برم چقدر ذوق داشتی وقتی نوشتی آب و بابا.

حروف انگلیسی هم خودت از کلیپهای آموزشی یاد گرفتی که بعداً اون رو هم تمرین میکنیم که خوش خط بشی. عسل نمکی خانوم جون دفتر مشقت در کنار کوکی سمولی فندقی.

***

king
lion
myth
unrepeatable
unforgetable
😢happy birthday Michael Jackson

علاوه بر اون مرلین منسون هم از خواننده هایی بود که از ایّام نوجوونی صداشو دوست داشتم.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد