پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شاهدختِ من

پنجاه و یکمین ماهگرد پرنسس رزالین👑🌹 و یلدای۹۹

1399/9/30 21:55
نویسنده : هلیآ
680 بازدید
اشتراک گذاری

بانوی موسیقی و گل شاپری رنگین کمون😚

هم پنجاهمین ماهگردت مبارک و هم طولانی ترین شب سال عشق مادر، جان پدر💓.

از بابایی ساعت مچی هدیه گرفتی و از من کرم شکلاتی زندگیم💖.

یه بازی پیشنهاد دادی به اسم گمش کن پیداش کن!😘😍 توپت رو قایم میکنی و تا ده میشماری و من باید پیداش کنم و برعکس😊.

برای یلدا تصمیم داشتیم بابایی هله هوله و خوراکیهای مرسوم یلدایی بخره و سه تایی جشن بگیریم اما دلم طاقت نیاورد. میدونستم بابایی دیر میاد و امکان داره خوابت ببره فوراً دست به کار شدم و کیک شکلات و گردو پختم و ژله ی میوه گذاشتم و پاپ کرن( شما به پاپ کرن میگی پُفالی!😍😚) درست کردم. سی مین بعد بساط جمع جور یلدایی مون آماده بود تا بابایی بیاد و تکمیلش کنیم. اما شاد نیستم. دختر رویایی من خوابت برد عشقم. خیلی خسته بودی و چشمای نازت رو به زور باز نگه داشته بودی💝.

منو بابایی در این طولانی ترین شب سال دعا میکنیم شادی هات طولانی و خوشبختیت ابدی باشه رزالینم...💞

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد