پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شاهدختِ من

📿کریسمس خوش می آید...

1399/10/4 9:21
نویسنده : هلیآ
732 بازدید
اشتراک گذاری

چه حس خوب و غیر قابل وصفی. نمیتونم تا شب یا فردا صبح صبر کنم. 

تولید عیسی مسیح ...چه لحظات درخشانی. امروز حتی اکسیژن مزه داره انگار. هوا خوشمزه ست😄.

کیک کاکائویی خاصی پختم و کوکی نخودچی و بیسکوییت شهد انگور. برای شام هم گوشت بوقلمون مرینید کردم و مقداری اسنک تدارک دیدم.

از بابایی به در خواست خودت یه ربوت هدیه گرفتی اسمش رو گذاشتی آقای کارمن سندیگو البته چند ماهی میشه کلاهی که واست درست کردم میذاری سرت و با شمشیرت دور خونه میچرخی و معتقدی خانوم کارمن سندیگو هستی😍😚. گردن آویز صلیبت هم هدیه ی منه دوست داشتم مثل گردن آویز خودم باشه اما بابایی اون مدلی رو نتونست گیر بیاره و شمام گاهی گیر میدی به صلیب من جون دلم😊.

"مریم عذرا که بی گناه بار برداشتی برای ما که به تو توسل کرده ایم شفاعت کن. آمین"  جمله ای از کتاب برنده تنها ست.

دعا می‌کنم شاد و سلامت و خوشبخت (وضوح دغدغه های مادرانه!😄) باشی نازبانو😘.

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد