پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شاهدختِ من

سال نو میلادی مبارک

1399/10/11 0:00
نویسنده : هلیآ
698 بازدید
اشتراک گذاری

خداحافظ 2020...

خوش می آیی 2021...

 تاریخ رند میلادی رو داریم 1/1/2021 

2020 سالی مملو از فراز و نشیب و به همون اندازه پر از تجربه بودی برای من. بای بای خوش رفتی. 

دختر نازنینم سالی سرشار از شادی و موفقیت واست آرزو میکنم نازبانو💖.

کیک زبرا پختم. البته تا قبل از اینکه مایع کیک چپه بشه روی فرش زبرا بود😄 و خوراک مرغ شکم پر مخصوص خودم هم شام سال نو بود اما بابایی سرماخورده و فقط تونست کمی سوپ بخوره خودمون هم از شام لذت نبردیم. طفلکی بابایی🙁.

راستی بابایی به اصرار چند ماهه ی من ریش و سیبیلش رو زد چقدررررر شما گریه کردی😄! با بابایی قهر شدی و ازش قول گرفتی بازم بلند بشن. هنوزم کمی سر سنگینی.

برف بازی.

خرید لذت بخش، خرید خوراک روح.

پست چل تکه بالاخره ثبت شد! امان از این ترافیک اینترنتی...

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد