پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

شاهدختِ من

یامی پست😋

1399/10/17 11:27
نویسنده : هلیآ
717 بازدید
اشتراک گذاری

این مافن مخصوص مامان هلیا ست و هر دفعه با چیزی میکس میشه. رسپیش سکرته😎! هدیه ی من به شما عسل نمکی خانوم جونم😍💓.

بابایی مهربون خارج از برنامه چغندر قرمز خرید. زیاد دوست نداریم. چقدر لبو بخوریم آخه! پارسال  سوپ دراکولا! و پلو ماتیکی! درست میکردم😄. امسال دست بکار دسرش شدم. 
زپولای چغندر قرمز. مقویه و بسیار خوشمزه اونقدر که دو تاش نرسیده به ظرف بلعیده شد😋.

 پودینگ و مارمالاد و لواشک و ژله هم دیگر مشتقات خوشکل چغندر قرمز میتونن باشن.

روزهای سرد زمستونی و حلیم بوقلمون⛄❄.

 برعکس بابایی شما حلیم های منو دوست نداری! حلیم هم مثل آش زیر مجموعه ی سوپه. شما گاهی توی پخت سوپ به من کمک میکنی. البته اگه بخوایم دقیقتر بگیم خورشتها هم جزئی از انواع سوپ هستن. عده ای در این کره ی خاکی سوپشون رو با انواع نون سرو میکنن عده ای هم با مدلهای مختلف برنج. کلاً یک فاکتور کربوهیدرات کنار سوپ های مختلف مدلهای متفاوتی از وعده های اصلی غذایی مردم زیادی در سراسر جهان رو تشکیل میدن.

"رزالینم، نگین انگشتری💖💎

دلت شاد و لبت خندون / الهی زندگیت مثل قندون"

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد