پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

شاهدختِ من

👸Lucky cute

1399/11/15 4:34
نویسنده : هلیآ
731 بازدید
اشتراک گذاری

"هیسسسسسس ساکت باشید بچم خوابه" شبها خونه ی ما پر میشه از عروسکهایی که هر کدوم یه چیزی زیر سرشونه و یه لحاف مانند هم روشون و ما هم باید سکوت اختیار کنیم که مبادا بدخواب بشن! بعدم نفس عمیقی میکشی و چهارپایه رو میذاری زیر پات و مشغول شستن ظرفهات میشی! جان جان مادر😍💖.

"وای باز بچم مریض شده باید ببرمش دکتر" کلاهت رو میذاری سرت کیفتو میندازی رو شونت کفش پاشنه بلند منم میپوشی و میری مطب. بعدم روپوش سفیدت رو میپوشی و در نقش خانوم دکتر قرص و شربت تجویز میکنی💋💝.

"پلیس فدرال شما بازداشتید"! بابایی رو دستگیر میکنی و میبری. گاهی هم منو میندازی زندان. زندان من از نظر شما آشپزخونه ست! اونجا من حبس میشم و باید کیک بپزم یا ساندویچ درست کنم تا دوره ی محکومیتم تموم بشه. خلافکار بشیم دستگیرمون کنی نازخاتون💓💎. 

پینکی کیتی عروسک محبوب این روزهاته که از دستگاه شانسی نسیبت شد. قربون نگاه معصومت برم مادر💗💎.

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد