پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

شاهدختِ من

پنجاه و سومین ماهگرد پرنسس رزالین👑🌹

1399/11/28 4:23
نویسنده : هلیآ
725 بازدید
اشتراک گذاری

این پست رو زودتر نوشتم. ماهگردتم زودتر برگزار شد عسل نمکی خانوم جونم💖 چون امکان داره فردا شب به بعد نت نداشته باشم.

 از بیست و چهارم بهمن ماه شروع میکنم که تولد بابایی بود. بابایی خواب بود و منو شما شروع کردیم به چیدن میز خوشمزه واسه بابایی. روی پنجه ی پا راه میرفتیم و سرعت عملمون انصافاً ستودنی بود. شما دستمال به دست مشغول گردگیری بودی جان دلم و توی پخت کیک و درست کردن ژله هم کمک کردی قربونت برم عسل نمکی خانوم😚. چقدر هیجان داشتی عشق من و اون حال و هوای تو یه دنیا برای من می ارزید. بابایی ۳۹ ساله شد. الهی تنش سالم و سایه ش بالا سرمون باشه.

چهاردهم فوریه روز ولنتاین بابایی این دو تا گلدون رو بهمون هدیه داد به همراه وجه نقد به من و یه عروسک به شما. منم پیتزای گیاهی و پای سیب و شکلات پختم که طعم خوبی داشت اما ظاهرش شکیل نشد.

کوچولوی رویایی من ناز بانو جان، هر ماه که به آخر میرسه من پرم از حال و هوای آخرین روز شهریور و خدا رو به شکرانه ی داشتنت ثناگو...  

پنجاه و سومین ماهگردت مبارک جان و جهانم.

پادینگ چاکلیت از طرف من و از بابایی هم کلبه ی باب اسفنجی هدیه گرفتی. مبارک باشه رز طلایی💋💘.

گاهی هدیه های بابایی رو زودتر دریافت میکنی منم فوراً ضمیمه میکنم "خانم رز این دیگه هدیه ی فلان ماهگردته!"

پسندها (3)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد