پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

شاهدختِ من

به پایان راه میجوید سرد فصلِ مه آلینِ غبارینم

1399/12/3 8:30
نویسنده : هلیآ
669 بازدید
اشتراک گذاری

 این پست زمستونی رو میخوام با قربون صدقه رفتنت شروع کنم خانومی. الهی مادر دورت بگرده جان جانم💝 قربون صدای نازت❤مهربونی گاه و بیگاهت💘 زلف طلایی پر پیچ و تابت💖 لپای گلی تپلوت💓 بوسیدنی مادر💋

*واست اپ موسیقی دان کردم. چند بار از روی الگو نواختی و بعد نت نوشته رو از حفظ نواختی. آهنگ تولدت مبارک. اپ بامزه ایه الفبا رو روی کلاویه های گرافیکی نوشته و با لمسشون همون صدا تولید میشه . منو بابایی اول فکر کردیم موسیقی از گوشیت پلی کردی خلاصه چند بار اجرا کردی تا باورمون شد! خدا حفظت کنه مادر. بعدم گفتی میخوام آهنگ خودمو بزنم! ریتم جالب و هماهنگی داشت. دارم پس انداز میکنم پیانو بخرم. این حرکتت مصرترم کرد.

**دو تا از ماگها رو حین بپر بپر شکوندی و قوری رو هم لب پر کردی، البته فدای سرت لیدی کندی، اما بالاخره فرصت کردم تبدیلشون کنم به گلدون! 

به این کیک میگم کیک دلتنگی! آخه خواب ناز بودی و منو بابایی تا دیروقت بیدار بودیم. کیک پختم و خوردیم و جای رز طلاییم خالی بود. بعضی وقتا که رز طلایی صدات میکنم ملوسانه میگی "پس تو چی مامان؟" چند دقیقه بعد میگی  "تو هم رز نقره ای مامان". قربونت برم مهربونم.

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد