پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

شاهدختِ من

نو بهاریهایمان لبریز نور بادا

1399/12/12 5:46
نویسنده : هلیآ
732 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه برعکس دیگران که باید لحظه ی سال تحویل همه چیزشون جدید میبود من با خودم فکر میکردم چی کم دارم و فقط همونو میخواستم. یعنی اگه عید بشه و همه چی داشته باشم فقط جوراب یا لباس زیر، کرم، مسواک و... میخرم. میدونم این طرز فکر و رفتارم در ایران خیلی عجیب به نظر میاد اما به نظر خودم سنجیده تره. مسلماً به خسّت ربط نداره بلکه به هوش اقتصادی و فرابینی مامانیت ربط داره دختر عزیزم.
برای دیزاین سفره هفت سین هم هیچوقت خرج اضافه نمیکنم و سعی میکنم از هر چی توی خونه هست استفاده کنم. اینجوری باعث میشه بیشتر فکرمو بکار بندازم و این خوشحالترم میکنه.
هفت سین امسال رو تصمیم گرفتم توی ظرف تریپلکس انگلیسی بچینم. جمعو جوره و به نظرم چشم نواز میاد. سبزه هم دلم نیومد غلات یا حبوبات یا بذر دیگه ای رو حروم کنم و بسنده کردم به قلمه ی گل داوودی و یک "گلدون ماگ" بذر گوجه فرنگی! بامزه شدن اما هنوز آماده ی چینش نیستن منم بجاشون سیاه دونه اضافه کردم به هفت سین توی عکس😄. کیک موز شکلاتی و شیرینی حلالی هم پختم اما پشمک و کراکر شکلاتی جیره ی تنقلات خودته خانوم گلم.
فکر کنم عید نوروز ما شروع مارسه!😊

Happy Nowruz One thousand four  hundred in advance

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد