پرنسس رزالینپرنسس رزالین، تا این لحظه: 7 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

شاهدختِ من

گوگل بهترین دوست من

1395/2/23 7:02
نویسنده : هلیآ
310 بازدید
اشتراک گذاری

از این جستجوگر خیلی چیزا یاد گرفتم. بست فرنده واقعاً.بوس

عزیزکم امیدوارم دنیای مجازی در وهله ی اول برات سرچ و یادگیری باشه بعد اپلیکیشنهای ارتباط جمعی و گیمها.دوران شما نمیدونم چی میشه ولی وضعیت الان اسفناکهسبز.مامی که فقط یه اکانت توی اف بی داره و باباییتم تلگرام واسه کارش.و البته اسکایپ که بامامان جون و آقا جون و دایی دانیال از لار و عمه میترا و عمو امیر که مهاجرت کردن استرالیا تصویری بحرفیم.دلم واسه قش قش خندیدنها و سرو کله زدنها با میترا جون خیلی تنگیدهدلشکسته.اون روز پر هیجان که رفتیم زیر شیروونی یه خونه ی قدیمی که دنبال جن بگردیم.تخلیه انرژی تو پارک ارم.جواهر ده . چشمه آبگرم با مانیساجون و... فوتسالیست قابلی هم بود. ولی رفتش حیفگریه

از وقتی فهمیدم باردارم به کمک گوگل عزیز تبدیل شدم به یک مشاور متبحر بارداری و زایمانعینک.بایدها و نبایدها.بخور نخورها.انواع آزمایشات و سونوگرافیها و بهترین زمان انجامشون.نتیجه رو تفسیر میکنم و نسخه هم میپیچمچشمک.دکتر فقط یه جا بدردم میخوره هیچ رادیولوژی یا آزمایشگاهی بدون درخواست پزشک کارشونو انجام نمیدن.درواقع فقط میرم دکتر میگم مثلاً آز یا سونو واسم بنویسید.دکترمم حرصش میگیره ولی خشمشو فرو میخورهآرام.اصرار داره هر ماه برم پیشش وزنو فشارمو چک کنهسکوت آخه اینکارو که بابایی هر وقت حوصلش سر بره تو خونه انجام میده!شاید روزی چندبار! تا میرم پیشش میگه واااااااای چقدر ورم آوردی باید بیشتر بیای ببینمت! میگم خانوم ایکس من کلا فشار پایینم چشمات ورم داره!نه البته آخرشو یواش گفتم ایشونم خودشو زد به نشنیدنخندونک. بعدم منشیش که ماما ست فشارمو میگیره 11هه . البته خانم دکتر ایکس یه جراح زنان و زایمان حاذقه که در میزان توانایی و دامنه علمیش هیچ شکی نیست ولی مورد من یه بارداری معمولیه و از اونجایی که بی دلیل و بدون هماهنگی با خودم سونو 3بعدی نوشت ازش بسی دلگیر شدم.عصبانی

پی نوشت: به وضوح حس میکنم روانم ورم کرده و این از اثرات دلواپسی ست. روان ورمیدگی بارداری😄

سونوهای معمولی(2بعدی) با استفاده از امواج صوتیه.که همین هم بطور کلی در اروپا انجام نمیشه و به دلخواه والدین جنین فقط یکبار در هفته 30 برای تشخیص زمان دقیق زایمان صورت میگیره.اما سونو 3بعدی و 4بعدی(فیلم برداری از جنین) با استفاده از امواج خطرناک فراصوتیه.این امواج رحم رو تبدیل میکنن به ماکروفر! و اگر سونوگرافیست مدرک بین المللی این کار رو نداشته باشه یا یکمی اشتباه کنه رحم تبدیل میشه به زودپز و نی نی اونجا میپزه!تعجب مشکلات قسمت حلزونی گوش هم از عواقب شناخته شدشه!این سونو در کشورهای دیگه فقط جنبه ی تحقیقاتی داره.مثلاً به والدین نیازمند پول میدن که اجازه بدن با این دستگاه روی جنینیشون تحقیقات انجام بشه و نی نی در ازای مانی تبدیل میشه به پروژه تحقیقاتی!غمگین اما در ایران با هزینه از جیب والدین روی جنینشون تحقیق میشه.برای اینکه مردم راضی به اینکار بشن "عکس سونو سه بعدی جنین در آلبوم کودک" رو مد کردند! خیلی از مامانا برای چشمو همچشمی حرف دکترشونو قبول میکنن و بدون خبر داشتن از عوارضش انجامش میدنقهر اکثرن هم در مناطق اعیان نشین شهرها پزشکان این نسخه رو میپیچند چون هزینه این سونو بین 300تا500هزاره. فکرشو میکنم که این دکتر منو از این زنهای هپلی و ساده فرض کرده و میخواسته تو رو بکنه موش آزمایشگاهی منفجررر میشمکچل. وقتی شاکی شدمو مطرحش کردم گفت فکر نمیکردم واسه بچت وسواس نباشی و نخوای همه چی پرفکت باشه!دلخورمنشی خانوم هم با قیافه ای حق به جانب عارض شدند پس آلبوم قبل از تولدش چیییییییی؟

از این مدرکا کجا میدن دو تا بخرم؟؟

و در آخر اینکه همچنان روان ورمیدگی بارداری رو احساس میکنم. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به شاهدختِ من می باشد